نقاشی یا رنگ آمیزی با اعداد

دسته بندی :تمام مطالب, راهنمای نقاشی و رنگ آمیزی, مطالب نقاشی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ 44277

 

در مورد نقاشی با اعداد یا انتخاب این کار مطمئن نیستید؟

نگران نباشید، ما اینجایم که به شما تا آخر کمک کنیم، اما قبل از شروع اجازه دهید کمی روشن کنیم که دقیقاً تکنیک رنگ آمیزی با اعداد چیست و مختصر مروری بر تاریخچه آن داشته باشیم.

رنگ آمیزی بر اساس اعداد چیزی جدید نیست و اولین بار در سال 1951 در معرض دید عموم قرار گرفت.رنگ آمیزی بر اساس اعداد توسط شرکت رنگ کارت شو پالمر ایجاد شد و در سال 2011،شهرت بیشتری به دست آورد.
 
 
خب، رنگ آمیزی بر اساس اعداد دقیقاً چیه؟ 

شروع با رنگ آمیزی با اعداد بسیار آسان است و واقعاً نیازی به تجربه قبلی برای آن نیست. فقط قوانین ساده را دنبال کنید و به جلو بروید! اما اگر فکر می کنید که رنگ کردن با اعداد صرفاً روشی برای پیروی از قوانینی مانند رنگ آمیزی قطعه به قطعه یا رنگ به رنگ است، متاسفم که شما را ناامید می کنم و باید بگویم که اصلا اینطور نیست. چه هنرمندی پرشور باشید و چه صرفاً سعی می‌کنید مهارت‌های نقاشی خودتان  را کشف کنید، بسته های رنگ آمیزی با اعداد ما واقعاً شگفت‌انگیز هستند و به راحتی قابل استفاده‌اند.

 

نقاشی با اعداد چگونه کار می کند؟ 

هنگامی که نقاشی خود را با صرف تمرکز و انرژی به پایان رساندید، احساس لذتی فوق العاده به شما دست می دهد. انجام رنگ آمیزی با اعداد تنها توسط بچه ها انجام نمی شود، بلکه بزرگسالان نیز به طور یکسان این کار را انجام می دهند، چون این یک واقعیت جهانی است که هر کس مهارت های درونی پنهانی دارد که برای دیدن پتانسیل درونی کامل خود باید آن ها را کشف کند. فرآیند جستجوی ساده اما عالی که به تقویت مهارت های هنری درونی فرد کمک می کند.
“نقاشی با اعداد به شما این آزادی را می دهد که احساسات خود را به روش های منحصر به فردی مانند خودتان بیان کنید!”

نقاشی با شماره یک فعالیت سرگرم کننده است که حس خلاقیت را در شما ایجاد می کند و شما را از محدودیت های زمانی خسته کننده رهایی می بخشد. به شما می آموزد و به شما کمک می کند تا افق های هنری منحصر به فرد خود را کشف کنید و گسترش دهید. 

چیزهایی که برای رنگ آمیزی بر اساس اعداد نیاز دارید؟

وقتی همه وسایل را در اختیار دارید، ساختن یک نقاشی بسیار ساده است، اما جمع‌آوری هر قطعه می‌تواند زمان‌بر و پرهزینه باشد، اما اگر فکر می‌کنید به چیزهای زیادی برای آن نیاز دارید، نگران نباشید که اینطور نیست. این یکی دیگر از مزایای مهمی است که رنگ آمیزی با اعداد نسبت به سایر اشکال هنری دارد، زیرا همه‌ی چیزهایی را که از ابتدا تا انتها نیاز دارید، از جمله وسایل آویزان کردن آن به دیوار، به شما ارائه می شود.

قلم مو

تصویر رنگ آمیزی با اعداد، اشکال و اندازه های مختلفی دارد، بنابراین برای مطابقت به قلم موی مناسب نیاز دارید. بسته به اندازه و سختی نقاشی، حداقل دو  قلم مو ظریف و  پهن تر دارید. البته بهتره که قبل از شروع کمی برای یادگیری قلم موها وقت بگذارید و کمی تمرین کنید.

بوم

اندازه بوم مطابق با نقاشی خواهد بود البته می توانید برای سایز های سفارشی با پشتیبانی ما تماس بگیرید، و همچنین ممکن است یک تصویر از طرح برای مرجع رنگ آمیزی ارائه شود. و بوم هم به صورت رول ارسال می شود که می‌توانید پس از اتمام کار، آن‌طور که می‌خواهید آ« را به کلاف متصل کنید.

نقاشی

ظرف های رنگ با هر رنگی که برای تکمیل تصویر لازم است را ( روی هر کدام یک عدد وصل شده است ) دریافت خواهید کرد. آنها از قبل مخلوط شده و آماده استفاده هستند، همیشه باید به خاطر داشته باشید که پس از فرو بردن قلمو رنگ، درب را دوباره روی آن قرار دهید زیرا به دلیل اندازه آنها می توانند به سرعت خشک شوند.

ابزار نصب

بسته به اندازه بوم، یک قاب با راهنمای مونتاژ دریافت می کنید تا شاهکار شگفت انگیز خود را به دیوار آویزان کنید. این شامل پیچ و میخ و همچنین توصیه هایی برای نحوه آویزان کردن آن است.

نقاشی با اعداد چقدر سخت است؟

برای کسانی که کاملاً در این کار تازه وارد هستند، ممکن است نگران این باشند که آیا واقعاً می‌توانید نقاشی کنید یا نه و این ناامیدی باعث می‌شود که بیشتر مردم هرگز خود را در هنر نقاشی امتحان نکنند 

نقاشی با اعداد ساخته شده است تا این ترس ها را از بین ببرد و هنر و نقاشی را برای همه قابل دسترس کند. حتی اگر می خواهید از صفر شروع کنید و هرگز حتی یک قلم مو برنداشته اید، می توانید رویای خود را بسازید. کل فرآیند رنگ آمیزی بر اساس اعداد به راحتی قابل درک است و همه چیز از دستورالعمل های دقیق گرفته تا ظرف های رنگ گنجانده شده است. اشتباه گرفتن آن تقریبا غیرممکن است، و همچنین فضایی برای خلاقیت در آنچه می سازید وجود دارد، بنابراین این روند نباید آنقدر که منتقدان فکر می کنند سیستماتیک باشد.

یکی از بهترین چیزها در مورد این نقاشی ها این است که می توانید از نظر سختی بسیار متفاوت باشند. ممکن است با چیزی آسان شروع کنید و سپس به تصویر چالش برانگیزتری برسید یا حتی همان نقاشی را امتحان کنید اما با طرح رنگی متفاوت. هیچ قانونی برای اینکه چگونه باید آنها را به پایان برسانید وجود ندارد و تا زمانی که احساس راحتی کنید می توانید با سرعت خود پیش بروید.

چه نوع رنگی استفاده می شود؟

هر کیت رنگ بر اساس اعداد دارای مقدار انتخابی رنگ است که هر کدام در ظرف جداگانه خود هستند. این ظرف ها به اندازه کافی رنگ برای کامل کردن تصویر دارند و معمولاً برای هر گونه اشتباهی رنگ بیشتری دارید.رنگ‌ها به رنگ‌هایی که بیشترین استفاده را دارند از هم جدا می‌شوند،

یکی از راه هایی که افراد خلاقانه رنگ آمیزی با اعداد را به کار می گیرند، انتخاب رنگ های خود است. شما می‌توانید در  رنگ‌ها و اعداد مربوط به آن را تغییر دهید، اما این همیشه عالی به نظر نمی‌رسد. همچنین ممکن است از لوازم هنری دیگری برای افزودن به قطعه نهایی استفاده کنید، اما باز هم این فقط یک آزمایش است و بستگی به انتخاب شما دارد.

رایج ترین نوع رنگ مورد استفاده در کیت رنگ آمیزی با اعداد رنگ اکریلیک است. این نوع ارجح است زیرا تمیز نگه داشتن برس ها راحت تر است و به راحتی روی بوم جذب می شود و به سرعت خشک می شود. در برخی از مجموعه های رنگ آمیزی با اعداد از رنگ‌های روغنی استفاده می شود، اما برای مبتدیان، کیت‌های اکریلیک بهترین برای شروع است.

نکات مهم قبل از شروع رنگ آمیزی با اعداد 

1. نقاشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

کلید تکمیل یک نقاشی این است که تصویری را که واقعاً دوست دارید انتخاب کنید. بنابراین برای انتخاب یکی از نقاشی ها برای شما  کمی زمان بگذارید.

برای سفارش نقاشی حیرت انگیز خود اینجا کلیک کنید.

2. فضای هنرمندانه خود را بسازید

همه هنرمندان خوب فضای مخصوص به خود را برای کار دارند و حالا که شما با اعداد نقاشی می‌کنید، شما هم میتوانید این کار  را بکنید. به دنبال مکانی آرام باشید که از دیگران دور باشد، یک ورق پلاستیکی یا چیزی زیر دست خود قرار دهید که از کثیف شدن محل جلوگیری کند. تمام لوازم مورد نیاز خود را از جمله یک لیوان آب برای شستن قلم مو، رنگ  و جایی برای قرار دادن بوم خود تنظیم کنید.

3. دستورالعمل ها را با دقت بخوانید

راهنما یا دستورالعمل داخل جعبه را بررسی کنید و قبل از شروع مطمئن شوید که آنها را درک کرده اید. برخی ممکن است.
4.رنگ آمیزی را شروع کنید

تصمیم بگیرید که چه رویکردی را می خواهید برای نقاشی و رنگ آمیزی هر شکل دنبال کنید. برخی توصیه می کنند که از گوشه سمت چپ پایین شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید، برخی دیگر پیشنهاد می کنند ابتدا با بزرگترین شکل ها شروع کنید. هر کاری که انجام می دهید، مراقب باشید که بوم لکه برندارد و از کشیدن دست خود روی رنگ خیس خودداری کنید که باعث بخش شدن رنگ می شود

5. با تلفن خود از مراحل رنگ آمیزی عکس بگیرید!

تخفیف های زیادی با اشتراک گذاری عکس های شما وجود دارند.

6. شاهکار خود را تمام کنید

کل بوم را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ فضای خالی از رنگ قابل مشاهده نیست. در جاهایی که لازم است دو لایه  و بیشتر رنگ بزنید و خطوط نهایی را مرتب کنید. بوم خود را نصب کنید یا آویزان کنید، یا آن را به یک دوست هدیه دهید، اما صبر کنید تا کاملا خشک شود. شما که نمی خواهید تمام تلاش های شما به هدر برود؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0