تاریخچه نقاشی با اعداد

دسته بندی :تمام مطالب, مطالب تاریخ هنر ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ 1280

تاریخچه نقاشی با اعداد

احتمالا واژه نقاشی با اعداد را قبلا در جایی شنیده اید، شاید زمانی که کودک بودید یا همین تازگی ها. اما در صورتی که در مورد آن چیزی نشنیده باشید، نقاشی با اعداد یک پکیج نقاشی است که در آن یک تصویر برای نقاشی به اشکال و خطوطی تبدیل می شود، که در آن هر شکل با یک عدد مشخص می شود که با یک رنگ مربوط است. و شخص با کامل کردن رنگ آمیزی در آخر یک نقاشی زیبا را انجام می دهد.

ایده نقاشی با اعداد از نقاش ایتالیایی که مونالیزا، لئوناردو داوینچی را نقاشی کرد، الهام گرفته شده است. او از نقاشی با اعداد به عنوان تکنیکی برای آموزش نقاشی به شاگردانش استفاده می کرد.

پکیج های نقاشی با اعداد در سال ۱۹۵۰ توسط مکس اس کلین و دن رابینز اختراع، توسعه و به بازار عرضه شدند. کلین، یک مهندس، و مالک شرکت نقاشی پالمر، و دن رابینز، یک هنرمند تجاری.

 این محصول تغییرات زیادی را پشت سر گذاشت تا اینکه سرانجام در سال ۱۹۵۱ با نام تجاری کرافت مس تر معرفی شد که بیش از ۱۲ میلیون کیت فروخت. پس از این شاهکار، شرکت های متعددی ترغیب شدند تا نسخه های خود از نقاشی با اعداد را بسازند. یکی از دلایل اصلی جذابیت نقاشی با اعداد برای چنین جمعیت عظیمی این است که به همه فرصت خلق یک اثر زیبا را می دهد.

در اواسط دهه ۱۹۵۰، زمانی که این برند در اوج محبوبیت بود، میلیون ها آمریکایی، از جمله رئیس جمهور آیزنهاور، خواننده اتل مرمن و مدیر اف بی آی جی. ادگار هوور بوم های رنگ آمیزی با اعداد را نقاشی می کردند.

با پیشرفت فن آوری، اکنون می توانیم نقاشی خود را با اعداد ایجاد کنیم. اگر یک عکس محبوب، یا یک تصویر زیبا دارید که می خواهید آن را نقاشی کنید، می توانید این کار را با ما درمیان بگذارید تا آن را انجام دهیم!

نقاشی با اعداد یک عمل بسیار زیبا وهیجان انگیز است.  اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید،با ما در شبکه های اجتماعی همرا باشیدو سایت را مطالعه کنید.

در قلمرنگ، ما یک انتخاب گسترده از آثار هنری برای انتخاب فراهم می کنیم البته به تدریج، که از مبتدی تا سطح پیشرفته شروع می شود. 

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0